Spartak Moskva vyhodil Stümpela a Marcela Hossu - diskusia (strana: 1) - diskusie.sme.sk

Spartak Moskva vyhodil Stümpela a Marcela Hossu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

uz ich ani béčková sovietska liga nechce

.
.
treba skusit stredoazisku.
.
samozrejme KHL je na slovensku dnes prezentovana ako nieco legitimne a relevatne, zatial co este vcera to bola mafianska derby sovietskeho razenia ktorej jedinym ucelom bolo prat ruskym vypalnikom spinave prachy z vrazd, drog a obchodu s bielim masom.
.
uzasne ako sa vstupom nejakeho HC LEV usadeneho niekde v dolnej malikovej cela liga zmenila. ci?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

this is hardcore aka no brain

ak to tvoje "ci" na konci ma znamenat "ci" sa mylis, tak odpoved je jednoducha, ano. Nabuduce aspon usetris 2 zbytocne pismena.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

O kratky cas bude najvzdialenejsia liga, kde hraju nasi, liga ceska...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skor si najdudu uplatntnie

v Anglickej lige... Uz ich tam par hra...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na čase bolo, dvaja lúzeri, jeden neschopák a druhý dôchodca.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Konecne

sa niekto uvedomil a kopol do zadku toho neschopneho protekcneho Hossu. Stumpela mi je luto, pre slovensky hokej urobil vela, koniec kariery mohol mat prijemnejsi. Mozno nebyt zranenia... .Slovan ci NItra kde nakoniec urcite skonci su len uboha naplast... .
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Ale predtým obaja ešte tak zo dva roky v reprezentácii...:-)

Hossovcom teda ide karta. najprv jazykovo zdatný tatko a teraz synček. Ešteže Marián je pán hokejista. Jeden z mála. Veru, stará garda sa pomaly, ale isto lúči a mladí na ich úroveň nedorástli.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

uhm, najlepsim strelcom KHL bol po protekcii, to je jasne. ked strielal, vsetci sa rozostupili. kriste, takychto odbornikov mam najradsej.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Možno ocko tréner nakázal, aby nabíjali na góly iba jemu. Okrem tej KHL sezony vrepre nevedel čo s pukom - bol najlepším nahrávačom súperovi.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

to, ze bol najlepsim strelcom...

...khl... tak to naozaj nechapem... ta sutaz nemoze byt taka slaba, pretoze marcel je naozaj nist moc... a to som napisal velmo jemno...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

suhlasim

Jozka je skoda, Jozko bol long runner, pamatam ho z Bostonu a nezabudnutelne skolenie tuto :
http://www.dailymotion.com/vid...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

ako, kur*a, oznacit stumpela za luzra, to je sila .. chudak si, ale ze riadny.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Stumpel bol dobrý ale zabudol kedy má odísť a 2-3 roky sa v KHL len prešuchtáva, sa divím, že už ho dávno neposlali do teplých krajín :-/ A to isté aj posledné roky v repre, o mladšom Hossovi škoda hovoriť.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Kraftwerk

Nechapem, preco si myslis, ze sa 2-3 roky Stumpel presuchtava, taktiez nechapem Teba i dalsich diskutujucich a ich reci, ako napr. 'protekcny' Marcel Hossa.

Samozrejme urcite dovody na ich vyhadzov boli (napr. pretlak cudzincov, tlak vedenia, pokles formy, vyssie ocakavania, atd.), nic realne tu vsak ziaden diskutujuci neuviedol. Nanajvys sa ozvali ti skalni, ktori jedneho povazuju za dochodcu, druheho za protekcneho, co posledne roky nic nehraju.

Statistiky:

Jozef Stumpel

Barys Astana
2008/2009
45 zapasov 35 bodov
5. v bodovani timu

Barys Astana
2009/2010
54 zapasov 52 bodov
1. v bodovani timu

Dinamo Minsk
2010/2011
45 zapasov 28 bodov
5. v bodovani timu

Spartak Moskva
2011/2012
21 zapasov 8 bodov
12. v bodovani timu (avsak od prveho Stefana Ruzicku odohral o 14 zapasov menej, teda za predpokladu, ze by sa nezranil mohol byt v bodovani timu od 3.-7. miesta)


Marcel Hossa

Dinamo Riga
2008/2009
52 zapasov 44 bodov
1. v bodovani timu

Dinamo Riga
2009/2010
56 zapasov 55 bodov
1. v bodovani timu (najlepsi strelec sutaze v zakladnej casti)

Ak Bars Kazan
2010/2011
51 zapasov 31 bodov
6. v bodovani timu

Spartak Moskva
2011/2012
35 zapasov 17 bodov
2. v bodovani timu


Pripomeniem, ze v time sa pocas sezony vystrieda cca 25-30 hracov (17-20 utocnikov), takze min. ich statistiky boli a su stale solidne.

Podla mna este stale maju na to, aby KHL v inom klube na min. priemernej urovni (s dostatocnymi skusenostami) hrali.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

k+

Pekný príspevok, palec hore
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

k+

niet nad príspevky, v ktorých sa argumentuje faktami..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Fakty v sporte nikdy nie su objektivne. Porovnat pocet bodov a miesto v bodovani v tyme nie je objektivne ak ten jedinec hra v 1 utoku s lepsimy spoluhracmy a je pravidelne nasadzovany na presilovky. Taky ma vacsiu vyhodu ako jeho kolega mozno kvalitnejsi hrac hrajuci v 4 utoku ktory si pri presilovke na puk nesiahne. Podla tych statistik je vydno ze bodoval hlavne v prvych sezonach ked prisiel do khl z nhl a spolu z jeho protekcnym menom predpokladam ze hral v prvom utoku a stale presilovky. Ked prestupil do ineho lepsieho tymu kde bola vacsia konkurencia hracov tak mu to az tak neslo. Kvalitou sa nedokazal presadit. M.Hossu uz dlhsie sledujem v repre a podla mna je to hrac ktory staci tak na SVK ligu a aj tu by bol taky priemer. Stumpel aj ked to bol niekedy pan hokejista cas nezastavy a dravost, rychlost mu uz chyba. Po vzore Palfiho by mal ukoncit svoju karieru v zahranici a radsej doma co to vratit klubu ktory ho vychoval.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cece

Ad1 Ale prave fakty a statistiky produktivity su objektivnym meradlom vykonnosti, samozrejme nie su vsetko, kedze dolezite su aj napr +/-, oslabovanie timu v trestnych minutach, presilovky, oslabenia, atď. Skus ako agent predat hraca utocnika, ktory ma za sezonu za 50 zapasov 4 body, ale povies, aky je skvely, nie je trestany, ma vyborne +-, alebo potom hraca s 30 bodmi s priemernymi dalsimi statistikami.
Ad2 Ty myslis, ze Marcel Hossa prisiel do timu, dali ho do prveho utoku, dal 40-50 bodov za sezonu, v inom time ho dali do tretieho utoku len tak ? Ved formacie sa buduju tyzdne pocas letnej pripravy, pripravnych zapasov, treneri skusaju hracov v roznych formaciach, duplom, ked sa timu v priebehu sezony nedari. To, ze hrac hra v prvom, ci stvrtom utoku je predovsetkym vysledkom jeho talentu, veku, vykonnosti, aktualnej formy, atd.
Ad3 Marcel Hossa by bol v SVK lige priemer ? Ano, niektori (pod)priemerni hraci napr. v NHL by boli priemerni aj v nasej extralige, suhlas, ale rozdiel medzi ostatnymi je ten, ze drviva vacsina nasich priemernych extraligistov by si v time NHL ani nepipla.

Bezpochyby maju Marcel Hossa aj Jozef Stumpel najlepsie hokejove roky za sebou, o tom uz asi nikto nepochybuje, ale na rozlucku s karierou v slovenskych kluboch maju podla mna ozaj este cas ;-) Uvidime, kam sa teda poberu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Vies o akych hracoch vobec pises?
Napisat ze najlepsie roky maju za sebou ale na rozlucku v slovenskych kluboch maju este cas. Ty asi nevies o kom pises.
M.HOSSA - 30 rokov -vek pri ktorom su jeho kolegovia v najlepsiej forme a hraju svoj najlepsi hokej. Pokial ho vedia. Najlepsie roky by mal mat prave teraz a este par pred sebou.
J. STUMPEL -39 rokov - vek pri ktorom vacsina hokejistov zacina uvazovat o konci kariery max. navrat do materskych klubov. Na KHL uz to co hra nestaci. Samozrejme su aj vynimky ale tie vynimky bez urazky maju vacsi talent ako Stumpel. Vies ono z tymi bodmi co si pisal nie je celkom tak ako si myslis.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

cece

Ja som ale pisal, ze vrchol ICH hracskej kariery je uz za zenitom a nie inych hracov. Jasne, ze niekto ma vrchol v 25 rokoch, niekto v 30 a az potom klesa vykonnost. Ale aj tak, ak si myslis, ze hokejovi hraci (vynimajuc brankarov) maju najlepsie roky okolo 30tky, nic v zlom, ale podla mna to tak nie je. Staci si pozriet krivku vykonnosti, bodovania, individualnych uspechov hracov v akejkolvek sutazi na svete. Pisem vo vseobecnosti, isto sa najdu hraci, ktori karierny vrchol maju okolo 30tky. Je ich vsak menej.
Co sa tyka J. Stumpela, hracov v jeho veku je vseobecne zriedkavo vidiet, na vysokej urovni o to menej. Neviem, na zaklade coho pises, ze na KHL uz nestaci, videl si nejake zapasy ? Jeho navrat na SR vidim realne, ale predovsetkym z rodinnych dovodov, nie ze by nedokazal uhrat nejaku kvalitnu europsku sutaz, ked aj nie KHL. Okrem toho J. Stumpel nikdy nepatril medzi tych hracov, u ktorych bolo bodovanie hlavnym ukazovatelom jeho prinosu pre muzstvo. Prave v tomto bode s Tebou suhlasim, ze bodovanie nie je vsetko. Ja som do diskusie napisal statisticke fakty, ktore nevyznievaju v ich pripadoch zle, oproti subjektivnym pocitom typu - protekcny hrac, dochodca, nemaju na to, luzri, neschopaci, atd ;-)
Aj ked Stumpel s Hossom v KHL nevynikali, urcite nepatrili doteraz ani k podpriemeru tejto sutaze, toboz Spartaku Moskva.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

skvely prispevok, dik :).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

je tazko sudit totalne sa potapajuci klub akym je spartak tak ako vravis potrebuju sa zbavit par cudzincov kedze ich je tam dost a hrat v klube kde tym nehra ako tym a kazdy si je vedomi ze ho mozu vyrazit sa odraza aj na hre.Jozef Stumpel je jednym z mala hracov co repre nieco dal a marcel by mozno bol lepsi keby drel na sebe sam bez podpory otca.mozno by makal ako brat.obidvaja coskoro zakotvia v inom klube a tam sa porovna ci ich vyhodili opravnene ci nie.hrat pod tlakom a v strese aky panuje v Spartaku sa neda
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

tahajj

Suhlasim s Tebou vo vsetkom az na 1 'bod', ktory je samozrejme velmi popularny na SVK ;-). Marcel Hossa drel urcite dost, nema vsak urcite tolko talentu ako Marian Hossa, ale nie je realne, aby ho jeho otec tlacil v v najlepsich sutaziach sveta NHL a KHL, aby hral. To je proste absolutne nerealne. Co sa tyka reprezentacie, tu je teoreticky predpoklad, ze ked bol v realizacnom time jeho otec, ze ho preto povolali do narodneho timu. Mozno v jeho uplnych zaciatkoch sa aj prihovoril, ktovie. A ak by boli v repre za poslednych 10 rokov ini treneri mimo jeho otca, tak by ho nezavolali, ktovie. Ja o tom vsak pochybujem. Marcel Hossa vacsinou nepatril k tahunom timu, ale nemozem povedat, ze by bol v repre o tolko horsi od kvanta dalsich vykonnostne podobnych jemu, aby vyslovene povolali niekoho ineho. Je jasne, ze pri silnej generacii Palffy, Satan, Stumpel, Demitra, Marian Hossa, Gaborik sa s nimi nemohol porovnavat. Avsak vzdy mal zaujem reprezentovat bez ohladu na trenerov, nikdy sa nevyhovaral, snazil sa. Ak by ho nepovolali na niektore akcie, nic s hrou SVK by sa nestalo, ak ho povolali, tiez sa nic prevratne nestalo. Odohral si svoje, nevynikol ako 2/3 hracov timu. Urcite robil aj chyby a nehral vzdy idealne. V poslednych 5 reprezentacnych zapasov vsak napr. strelil 4 goly. Kiezby sme mali v repre viac 'protekcnych' hracov s takouto uspesnostou. Inak s Tebou suhlasim, dobre si to vystihol ;-).
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

jasne ze Marcel patri k priemernym hracom a skutocne v repre hrali aj taky co sa mu nevyrovnali a nepatril nikdy k najhorsim len si myslim ze mozno trosku polavil ked bol jeho otec uz vo vysokom kolotoci hokeja a trosicka sa spoliehal mozna na podporu.no tak ci ci tak nikdy nebol tym co by vyslovene pokazil zapas a tak ako som uz predtym napisal verim ze sa coskoro uchytia v inom klube a ukazu este svoje kvality drzim im vsetkym palce
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aha

aha, zasa sa tu stretol vykvet odbornikov :)
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho


V diskusiách netolerujeme:

  • osobné útoky na iných diskutujúcich
  • vulgarizmy a obscénnosti
  • obhajovanie a podnecovanie násilia, nenávisti a netolerancie, najmä voči minoritám
  • zverejňovanie citátov dlhších ako jeden odsek alebo opakované odkazy na iný web
  • grafické upútavanie na príspevky, napr. samými veľkými písmenami

  • Podrobnejšie info v Kódexe diskutujúceho.


 Ako zlepšiť diskusie? Hlasujte a píšte nápady na 3veci.sme.sk




@denniksme: Nahé sú bez kníh všetky národy (Konštantín Filozof) Čítajte viac
Ďalšie weby skupiny: Új Szó Slovak Spectator Vii.sk
Vydavateľstvo Inzercia Návštevnosť webu Predajnosť tlače Petit Academy
© Copyright 1997-2012 Petit Press, a.s.